Det snöar

Hejsan svejsan!
 
Idag snöar det! Jag är inte förvånad, det är ju april....
Ligger i kära soffan och tittar på Nyhetsmorgon. Charlotte Perelli blir just intervjuad och jag tycker hon verkar ha ett lyxigt liv. Men, vad verkar inte lyxigt när man är nerbäddad och inte mår bra?
 
Elin är hemma och håller mig sällskap. Hon har ju så soft schema att jag knappt märkt att hon går i skolan den här veckan när jag varit hemma. Jag har blivit sååååå uppassad av henne. Hon har lagat god mat och gett mig te och alvedon etc. Tack lilla gumman! <3
 
Jag har tagit mig tid att titta på gamla kort på när barnen var små. Oj oj vad tiden gått fort och hur annorlunda alla ser ut idag. Det var verkligen roligt att bli påmind om allt det man varit med om och våra underbara barns första år.
 
Ha det så bra i snön!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0