Nya tag!

Hej på er!
 
Det var ett tag sen! Ja, jag funderade på vitsen med att skriva på en blogg och la ner skrivandet. Men, måste det vara en vits med allting? Det räcker ju att skriva för att det är kul! Dessutom vet jag att det är två läsare som gärna vill att jag skriver, det räcker;)
 
Ja, Påsken har varit bra med middagar och släktträffar, det är alltid lika roligt:) Men kära ni, det bästa av allt är att min man börjat flytta företaget till annan lokal, vårt hem börjar likna ett hem igen!
 
Har ni förresten sett filmen "En oväntad vänskap"? Den var jättebra och tänkvärd. Man kan se den flera gånger och upptäcka att man ändå inte såg allt senast man såg den. Rekommenderas!!
 
Jag kommer inte ihåg hur man lade upp bilder så det får bli nästa gång. Ja, sådant är en 40+ ares minne ;)
 
Hej så länge och ha det så bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0