TFF

Hej kära ni!
 
Hur är läget med er? Min jobbiga virusinfektion är botad. Botad av kroppen själv! Kroppen är ju fantastisk!
Idag har jag ändå varit hos en homeopat för diverse krämpor (det finns ju alltid något;)), och fått lite tillskott. Jag hoppas nu få massor av energi!
 
Just som jag satt vid facebook så fick jag en energilyftande förfrågan om att leda kören ViseVersa igen. Oj, vad jag blir sugen, men räcker min energi? Jo, jag tror att det kanske kan ge mer än det tar. Det var ju så fantastiskt roligt sist! (2000?) Det blir nog ett jaaaaaa!
 
Nu är det Göteborg Horse Show till helgen. Dottern är där och jobbar och står i. Ja, tomt blir det utan tonåringar i huset. Sonen är hemma ibland men är ofta hos tjejen. Hm, jag och min man får börja hitta på något själva. Vad ska vi göra då? Det får vi sova på!
 
Har ni några tips till TFF (tonårsfriaföräldrar)? Emottages tacksamt;)
 
Ha en bra kväll!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips till en TFF från en FFT (föräldrafritonåring): Skaffa häst!

Svar: Haha, ska fundera på saken, det låter ku!
frenchcookie.blogg.se

2013-04-30 @ 13:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0