Virus

Hej på er!
 
Oj oj vilken hemsk helg! Magsjuk och eländig har jag varit, stackars mig! Man känner sig väldigt eländig och väldigt sjuk! Nu är jag bättre och funderar på att jobba i morgon. Det värsta är att jag blivit förskyld också. Det hörde kanske till den här bacillen, eller viruset.
 
Har ni förresten sett programmet "cellens sista strid"? Det handlar om hur cellen fungerar och hur virus ser ut och beter sig för att komma in i cellen. Det är värsta science fiction filmen som utspelar sig i varje cell varje sekund! Jag kan verkligen rekommendera filmen. Den gick på kunskapskanalen.
 
Nu har min man flyttat sin firma till nya lokaler och vi börjar få tillbaka vårt hem, skönt! Det har varit mycket jobb, men nu hoppas vi att det blir lugnare.
 
Ha det så bra och hoppas ni slipper magsjukevirus!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Kämpa på mot dom dumma bacillerna mamma!! :D

2013-04-08 @ 19:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0