Börjar jobba

Redan kväll,
 
imorgon börjar allvaret. Upp i ottan och sedan till jobbet. Första dagen består av föreläsningar och grupparbete, tyvärr ingen välbehövd planeringstid, eleverna börjar ju på tisdag. Ja, ja jag får väl gå på rutin även om det alltid känns bättre att vara väl förberedd. Jag kanske inte låter "jippie!", men det brukar bli bra när man väl kommit igång och träffat de energifyllda (ja, inte alla) tonåringarna.
 
Idag har min kära mamma varit här och hjälpt till med lite hushållsarbete. Tack så mycket!
 
Nu ser jag fram emot vår och sommar. Det är ju några månader kvar men på något sätt känns det ändå att det är på gång, eller vad tycker ni? Och förresten, på onsdag ska jag på "prova på Yoga". Det ska bli kul!
 
Ha det så bra alla läsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0