Fredagskväll

Hej på er!
 
Nu är det redan kväll och ännu en dag har går i vilans tecken. Nu är det segt, nu vill jag bli frisk! Jag har i alla fall försökt fräscha till mig med en dusch och ett besök hos frissan som jag inte ville avboka. Trodde att jag skulle känna mig piggare av det men icke sa Nicke!
 
Mannen är och bygger på nya butikslokalen, barnen är hos sin mormor och jag är därmed för ovanlighetens skull helt ensam i huset. Det känns konstigt och inte så mysigt som när alla är hemma. Inga trummor som skallrar eller en dotter som osar nagellack ingen man som vill ha popcorn......jag får försöka mysa ändå i min ensamma stund.
Det blir TV och Yogite för min del. Vad gör ni en fredagskväll som denna?
 
Vi höres!
 
 
Vad sägs om en sista minutenresa någonstans i världen?! Ni som bara kan ge er iväg, kolla in detta:
 
http://www.apollo.se/erbjudanden/sista-minuten
 
 
 

Kommentarer
Postat av: victoria

åh vad jag blev sugen på att resa nu ! :D

Svar: Ja visst är det lockande! Kul att du har tittat in på min blogg!
frenchcookie.blogg.se

2013-01-26 @ 19:55:56
URL: http://victoriaaahhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0