Helg

Hej på er!
 
Äntligen fredag! Har just avslutat ett pass engelska med glada trettonåringar med allt vad det innebär!
Nu är det dags att ta cykeln och cykla hem i snön, jo det går faktiskt att cykla. (Det går väldigt långsamt eftersom det nästan är punktering på däcken och växeln har frusit fast.)
 
Helgen lär bli lugn med uppsättning av lite lampor och gardiner i spelrummet. Dessutom skall vi koppla in datorn som jag använder till att spela in låtar, det ser jag fram emot. Igår invigde jag spelrummet med lite pianospel samt spel tillsammans med Mattias på trummor. Det fungerade bra ljudmässigt vilket känns bra. Sen är det en annan femma att han tycker att jag är mossig i mitt låtval:) Han vill helst spela speedmetal! Jag kan förstå det eftersom det händer mycket i trumspelet i sådan musik.
 
Alltså, nu hem och tar helg!
 
Vi syns i helgen på min blogg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0