Matbestyr

 
Kära läsare!
 
Hoppas att ni alla haft en skön söndag!
 
Själv har jag tagit det ganska lugnt eftersom min förkylning fortfarande sitter i. Jag har ändå gjort lite hushållssysslor vilket ju är ett måste.
 
Maten står ju i centrum i en familj med tonårsbarn och matälskande vuxna.
Till lunch blev det stekt lax med citronpeppar och ugnsbakade rotfrukter. Åh så gott och lätt! Till kvällsmat blev det makaroner och Falukorv. Är det någon som känner igen den fantastiska rätten?;)
 
 
 
 
 
 
Vilken rätt röstar ni på?
 
Eftermiddagen bestod i att jag och min man åkte till min mamma och fikade, det är alltid lika mysigt. Jag fick till på köpet en matta som hon ville bli av med vilket är perfekt eftersom den passar i vårt vardagsrum.
 
I morgon blir det att möte eleverna igen efter en veckas förkylning, det bli kul!
 
Ha en skön vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0