Min nya favoritbok "Gustavs Grabb"

Oj, oj, oj vad många dagar det gått sedan jag skrev sist. Jag har åkt på en dunderförkylning som inte vill släppa taget och jag har inte haft någon energi till att skriva.
 
Idag har jag vandrat mellan sängen och soffan, inte varit det minsta aktiv! Jo, jag har läst i alla fall. Jag köpte nyligen Leif GW Perssons bok "Gustavs grabb". Den var så bra att jag inte kunde sluta läsa den! När man läser boken ser- och hör man honom, som han är på TV:n i programmet "Veckans brott". Jag kan verkligen rekommendera den!
 
Ja vad har ni för tips mot förkylning? Nej, det finns nog inga botemedel, det är bara att vara tålmodig och vänta ut det trots att det kostar sina slantar. Förutom tanken på ekonomin så tänker jag ibland att jag borde kanske jobbat trots att jag inte mår bra men min åsikt är ändå den att hälsan går före jobbet! Det gäller ju mitt väl och ve, som bara jag kan ta ansvar för själv.
 
Nu i helgen kommer min man att bygga i sin nya lokal och inom snar framtid kommer alla hans företagsprylar att förflyttas till denna lokal. Så skönt! Vi har modellflygplansprylar i (hör och häpna) vardagsrummet, köket, en fylld stor garderob, hallen, groventrén, Mattias rum, Elins rum och sist men inte minst i tvättstugan! Ja, ni förstår nog......Dessutom bor vi i ett litet hus.
 
Nu måste jag inta viloläge, hoppas vi syns snart!
 
 
Denna bok rekommenderar jag starkt! Får 5 * av 5 *
Titta gärna in på Leifs GW Perssons hemsida: http://www.leifgwpersson.se/
 
 
 
Det är inte vårt flygplan men visst har vi flygplan i taket;)

Kommentarer
Postat av: LADY THIRTY

Då får jag nog ta och spana in den boken :)

Svar: Ja gör det,den är mycket läsvärd! Kul att du tittade in på min blogg!
frenchcookie.blogg.se

2013-01-27 @ 16:11:56
URL: http://ladythirty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0