Planer

Kära läsare,
 
Vad fort en dag kan gå, eller hur?
 
Idag har jag jobbat och på eftermiddagen har jag och en arbetskamrat suttit och fyllt i ett ansökningsformulär till en engelskakurs i England i sommar. Det tog tre timmar! Det var hur mycket som helst att fylla i och man skulle skicka med olika dokument. Vi får väl se om vi kommer med, men det vore roligt att förkovra sig och få ny inspiration i sitt arbete. Vi har hört att i andra kommuner finns det en person som ansöker åt lärarna eftersom det är så krångligt och tar så mycket tid. Tänk om vi också kunde få en sådan!
 
Vad har ni på gång framöver, vad har ni för planer?
 
Måste man ha något på gång? Ja, där är vi alla olika men jag blir glad av att ha något att se fram emot. Naturligtvis får det inte gå till överdrift så att man inte njuter av nuet och det är en balansgång så klart. Jag ser fram emot sommaren, till sommarstugan, när min man kommer att flytta företaget till en annan lokal, till en eventuell kurs i England, till en eventuell renovering av altanen...... Ja det finns massor om man bara tänker efter!
 
Hm....det är ju inte alltid man ser på allt så här positivt men det ju tur att det oftast är så!
 
Nu ska vi äta supergoda kycklingvingar och äta supergott rostat bröd tillsammans med en supergod sallad gjord på supergoda tomater, supergod gurka och supergod grönsallad. Superorginell kvällsmat! ;)
 
Ha en superbra kväll och en superhärlig vecka!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superhärlig du är då :D

Svar: :D
frenchcookie.blogg.se

2013-01-15 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0