Shopping

 
Hej på er!
 
Nu har jag inte skrivit på ett par dagar så nu var det dags igen!
Glasögonletandet fortsätter, undrar om jag någonsin kommer att kunna bestämma mig?! Det börjar iallafall luta åt glasögon utan bågar. Vad tycker ni om det?
 
Medan mannen jobbade och sonen var hos en kompis passade jag och dottern på att åka till sta´n och handla på rean. Det blev ett par scarfs, varav en neongrön, och en tröja. Det är alltid så kallt på jobbet så man behöver både tröja och scarf. Efter handlingen var vi och fikade, det var jättemysigt. Jag njuter av varje stund jag och Elin(så heter min dotter) myser tillsammans. 
 
Innan vi åkte till sta´n var jag och Elin och tränade på gymmet. Jag har bestämt mig för att försöka förbättra min kondition nu i vår, vi får se hur det går och om jag märker någon skillnad på energinivån efter jobbet. Hur får ni energi över efter jobbet? Har ni några tips?
 
När vi kom hem i eftermiddag så överraskades vi av ett besök av en vän från Alingsås, jättekul! Jag gjorde i ordning mat och kaffe och vi hade en trevlig stund. Att prata med en vän om ditt och datt är förvånansvärt energihöjande! Mer sån't!
 
Ha en bra helg! Nu väntar Te och TVsoffa!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var jättemysigt i stan! :)<3 Vi får fika där oftare! :D

Svar: Ja, vi får se till att åka och fika oftare!
frenchcookie.blogg.se

2013-01-04 @ 20:25:56
URL: http://lalaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0