Vardag

 
Hej på er!
 
Nu var det några dagar sedan jag skrev. Jobbet har börjat och då har jag inte lika mycket energi och tid över till att skriva. Men, jag har tänkt att uppdatera bloggen på veckorna också, så jag hoppas jag kommer att göra det!
 
Mattias "leker" med sin nya mobil och kan inte släppa den! Var det ett bra köp eller inte, det är frågan. Jo, det är klart att han tycker det men jag tycker att han är för mycket i mobilvärlden och det ar ju sååååååmånga appar han bara måste ha!
Han till och med lyssnar på utländsk polisradio, mycket spännande;)
 
Idag har Elin jobbat i skolans värld för första gången och hon tyckte det var jättekul. Sedan har vi tagit en promenad och pratat om bl a hennes framtidsdrömmar och de är inte att bo hemma hos mamma och pappa precis:) Det är väl bara att vänja sig vid tanken att barnen, som numera det mesta cirkulerar kring, inte bor hemma så länge till. C'est la vie!
Som tur är ingår vi i familjen i en del av hennes semesterplaner i alla fall ;).
 
Nu är det dags att kolla kläder till i morgon.
 
Ha en bra kväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha <3 Ni ingår i hela min livsplan mamma :D <3

Svar: Underbart Gumman :) <3
frenchcookie.blogg.se

2013-01-10 @ 20:27:48
URL: http://lalaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0