Sköna maj välkommen!

Hej!
Sköna maj välkommen...........åh vad skönt med maj, med vår, med ledighet som närmar sig!
Nu har jag tackat ja till Viseversa, det ska bli så kul! Igår var jag och lyssnade på manskören, den lät mycket bra. Det gav mig inspiration och tankar kring hur jag vill att Viseversa skall låta och hur vi skall jobba.
 
Valborg var ännu en TFF kväll. Jag och mannen ringde en kompis och gick på restaurang innan vi gick till Valborgsfirandet. Det var jättetrevligt! Det gäller att inte försoffa sig ;) Jag fick dock låna kompisens dotter så att min abstinens kunde hålla sig på en rimlig nivå;)
 
Idag blir det vårstädning i sommarstugan tillsammans med släktingarna. Nu börjar perioden då alla kommer ut ur sina vrår och man ses mer. Det är tur att det finns en vår och sommar!
 
Ha det så bra! (Mer tips till TFF föräldrar emottages!) Åh, nu skrålar Black Metal musik i huset, härligt! ( En stund)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0