Söndag eftermiddag i chock!

Ja det är inte så illa som rubriken låter, men kropp och sinne är inte som det brukar nu när Elin åker ensam till Australien. Man är ju orolig och längtar efter sin underbara dotter! Hönsmamma kommer jag ju alltid att förbli! Det blir konstigt att jobba och ha kören den här veckan, jag undrar smått hur det ska gå!
 
Elin har dock hört av sig och mår bra! Just nu flyger hon över Indiska Oceanen! Oj, oj, oj..... :0
 
Idag har jag och Magnus varit ute och gått en timma och ikväll får det bli sit-ups. Jag har ju lovat mig själv motion de här 5 månaderna :) Ja, det blir fler och kortare inlägg på min blogg nu, förhoppningsvis lite bilder om ett tag!
 
Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0